top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תDana Gelerter

30. פוסט אחרון לאתגר #אנימקיימתעכשיו עם המלצה להמשך

עודכן: 1 ביולי 2020

הדבר שאני הכי אוהבת בספרים זה המלצה להמשך קריאה, או שבתוך הספר ממליצים על ספרים אחרים, ככה אפשר לחפור בתוך העולם של הספר מכל מיני זוויות. אז את הפוסט האחרון בסדרה אני רוצה להקדיש לספר שקיבלתי במתנה ליום הולדת 29 מרותי. ישמעאל. זה ספר שבנוי משיחה בני 2 דמויות כשמרכז הדיון עומדת השאלה ״איך הדברים הפכו כפי שהם?״. בספר, המורה מסביר לתלמיד את ראשית הדברים, הדברים שגרמו להרבה מהתהליכים שכתובים בקיצור תולדות האנושות אבל לא מהמקום האינפורמטיבי, אלא מהמקום התרבותי, הפילוסופי, השורשי. בספר הוא מסביר על אמא תרבות, על הלקחנים והעוזבים. הספר הזה הוא המשך הקריאה למי שהתחבר לאתגר הזה. וגם, אני מוסיפה כאן את הרשימה של הדברים שהחלטתי שאני אנסה בתקופה הקרובה בעקבות האתגר הזה: 1. אני לא טבעונית, גם לא צמחונית, הייתי 5 שנים צמחונית ונהייתה לי אנמיה חמורה. תעשיית הבשר היא בין התעשיות הכי נוראיות לכדור הארץ ולכן החלטתי שאני אלמד יותר תזונה, אתנסה יותר בבישולים טבעוניים וצמחוניים, וכשאני קונה בשר אני אקנה ממקומות שיש להם את הבשר עם תו התקן חי בריא 2. ספוג ניקוי כלים - כן, ניסיתי כבר כמה ואף אחד לא סיפק כמו שצריך את הצרכים שלנו, אבל אמשיך במסע למצוא ספוג ניקוי כלים מתכלה ונוח. 3. למצוא פיתרון אקולוגי יותר לקפה בחוץ - עוד לא התחלתי לחקור את התחום של כוסות רב פעמיות, אגיע גם לזה. 4. לנסות להפחית את הפלסטיק בקניית פירות וירקות וללכת יותר לשוק - למה תרד צריך להגיע עם הפלסטיק הזה? למה החסה גם עם הפלסטיק? למה תותים עם הפלסטיק? 5. אטייל יותר בטבע - בשנים האחרונות אני לא יוצאת מהעיר הרבה וכל פעם שאני יוצאת אני מרגישה איך הריאות שלי מתמלאות באוויר, איזה אנרגיה יש לי בימים שאחרי, איך ההחוויה הזו הופכת להיות מהותית בחיים שלי. 6. דבר אחרון - לשתף יותר בתהליך שלי ושל אחרים ואחרות שאני שואבת מהם השראה, אין משהו מדהים יותר מלפרגן לאנשים ונשים שאני מעריכה ושהשפיעו עלי. תודה❤️ היה ממש כיף.

---------

הפוסט הזה הוא חלק מסדרת פוסטים על קיימות - שהיא התעוזה לדחוק את מרחב האיכפתיות שלנו מעבר למה שהוא היום. בשנה האחרונה אני מתרגלת קיימות, מנסה פתרונות, קוראת, לומדת ומחפשת מידע ורעיונות על איך להיות קצת יותר איכפתית לכדור ולעולם שסביבי. החלטתי שבמשך 30 יום אני אשתף בכל יום צעד אחד קטן שעשיתי לחיים יותר מקיימים וכל זה יהיה תחת ההשאטאג #אנימקיימתעכשיו. אני מצרפת כמה שיותר המלצות ותיוגים לאנשים ונשים בתחום ולהשראות שמצאתי ברשת וגם מחוץ. וכמו בכל סיפור יהיו גם כשלונות בדרך שפחות צלחו אבל שווה ללמוד מהם.

54 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Post: Blog2_Post
bottom of page