top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תDana Gelerter

17. ספרים יד שניה זה השחור החדש

עודכן: 1 ביולי 2020

והיום נדבר על ספרים יד שניה. לקנות יד שניה זה אחד הדברים הכי מקיימים שאפשר לעשות. גם בגדים, גם ספרים, רהיטים, ואפילו כשהיינו צריכות ספריי לשיער בשביל הפמפס שקטפנו קנינו אותו בחנות יד שניה האהובה עלינו בירושלים המציאון רשת חנויות יד שניה.

אפשר להגעל ואפשר להבין שכולנו דומים ובאופן כללי נקיים וכנראה אנשים אכפתיים מאוד אם תרמנו את הדברים שלנו במקום לזרוק.

אז היום קיבלתי ספר שרותם קנתה בחנות יד שניה כי כבר אין להשיג אותו בחנויות וזה הזכיר לי כמה שאני אוהבת את סיפור חוזר - רשת חנויות ואתר לספרי יד שניה שנמצאת בכל הארץ וכל הספרים בה עולים 20₪. מעבר לזה שזה מדהים שהם אוספים ספרים ומעודדים שימוש חוזר, הם גם מעסיקים אנשים ונשים שמתמודדים עם קשיים תעסוקתיים שזו ממש מצווה. יש להם שירות לקוחות מעולה ובפעם הבאה שבא לכן ספר טוב אז כנסו לאתר שלהם ותזמינו משם.



לינק לאתר של סיפור חוזר https://www.rebooks.org.il/?he_IL


---------

הפוסט הזה הוא חלק מסדרת פוסטים על קיימות - שהיא התעוזה לדחוק את מרחב האיכפתיות שלנו מעבר למה שהוא היום. בשנה האחרונה אני מתרגלת קיימות, מנסה פתרונות, קוראת, לומדת ומחפשת מידע ורעיונות על איך להיות קצת יותר איכפתית לכדור ולעולם שסביבי. החלטתי שבמשך 30 יום אני אשתף בכל יום צעד אחד קטן שעשיתי לחיים יותר מקיימים וכל זה יהיה תחת ההשאטאג #אנימקיימתעכשיו. אני מצרפת כמה שיותר המלצות ותיוגים לאנשים ונשים בתחום ולהשראות שמצאתי ברשת וגם מחוץ. וכמו בכל סיפור יהיו גם כשלונות בדרך שפחות צלחו אבל שווה ללמוד מהם.

15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Post: Blog2_Post
bottom of page